18 iulie 2007

JURNAL


19 iulie 2007


Bunna diminetata!Ridicati mainile sus si ziceti de trei ori ,,LA MULTI ANI ANDRA".Cum ati ghicit,este ziua mea!!!!De-abia astept sa vad ce cadouri primesc!!!19 iulie 2007 e urmat de Sfantul Iulian,iar prenumele meu este si iuliana,deci pe 20 iulie este ziua mea de nume!Cel mai nashpa este ca oricum ar fi,primesc numai un cadou pentru ambele ,,fericiri,, ,numai pentru ca sunt atat de apropiate...Bine,nici nu se puneproblema ca prmesc putine cadouri!Cele mai multe cadouri le primesc de la mamica mea,urmata de matusa mea,bunicii,tata.,prieteni,...ce sa mai!


Chiar m-am suparat pentru ca tata nu mi-a spus la multi ani!Auitat!Mama m-a sunat la ora 9 dimineata ca sa ma felicite!Oricum,am inteles ca tata nu prea spune la multi ani nimanui deoarece uita ca in unele zile cei dragi inainteaza in viata cu un an!!!

Niciun comentariu: