17 iulie 2007

JURNAL

17 iulie 2007



Salutare!Acum sunt la tata acasa,si as vrea sa va spun ca ziua mea este pe 19 iulie .Implinesc 12 ani!!!Primul cadou l-am primit de la mama:mai multe agende ,chestii care imi plac mie,iar al doilea l-am primit astazi de la bunica:un iepuras din material din ala pufos rau de tot(care este si materialul meu favorit cu care din pacate am jucarii mici).Sunt foarte fericita,mai ales pt ca mi-am facut un cado eu singura:intr-o zi mi-am facut o super pagina web,si va dati seama cum o sa continui.
Perusii mei acum s-au culcat si dorm cu capul intors intre pene.Week-endul acesta le-am cuparat o cusca noua foarte,foarte spatioasa in care zboara ca nebunii!!!Sunt foarte fericiti si asta ma incanta si pe mine!!!
In dormitorul mare mi-am deschis un fel de cabinet veterinar.Am aranjat totul,am facut rost de reclame si retete,mi-am aranjat si patul astfel incat sa arate a pat de urgente,am maturat bine(ceea ce este foarte greu avand in vedere ca aici este si Oona,pisica mea).Cand voi fi mare voi urma cu siguranta facultatea de medicina veterinara.Am auzit ca este o meserie foarte banoasa,iar mie imi plac foarte mult animalele!!!Nu este greu sa inveti daca iti placeceea ce invetii,adik ceea ce vei face!!!Poate ca un part-time-job pe langa nu ar strica,de exemplu:vanzatoare,chelnerita,ajutor la alte cabinete,poate chiar si la prezentari demoda pt ca tocmai corpul meu se cauta!!!

Niciun comentariu: