17 iulie 2007

BANCUL ZILEI!

O femeie de 50 de ani si-a fakut o operatie care a intinerit-o cu mult.Vrand sa se convinga ca i-a reusit,s-a aventurat pe strada.La un moment dat,vede un pustan si il intreaba:
-Dragul meu,cati ani crezi ca am eu???
- Cred ca aveti 30 de ani!!!!!!!
Foarte fericita,merge la o cofetarie cu gandul de a-si cumpara ceva dulce.Profitand de ocazie,intreaba vanzatorul acelasi lucru....
-Cred ca aveti vreo 24 de ani!
Femeia ii spune ca se inseala si ca are 50 de ani.
Pe drum spre casa,aceasta se intalneste cu un mosneag.Curioasa din fire,il intreaba:
- Batrane,cati ani crezi k am eu>?
Acesta ii spune ca pt a vedea cu exactitate varsta ei trebiue sa ii mangaie sanii.Dupa un scurt timp de gandire,femeia accepta.
Eu zic ca aveti 50 de ani,spune batranul.
-Cum de ati ghicit? \
-Eram in spatele dumneavoastra la cofetarie...

2 comentarii:

Andra Iuliana spunea...

Ist das nicht schön?
:)))

Andra Iuliana spunea...

CE INSEAMNA?